Welkom op mijn reisblog!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    26 juli 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Bram:
    30 juli 2012
    Zo, mijn planet account werkt nier daarom maar zo. Ik zit nu bij een parkeerplaats zo'n 50 km. voor Wenen. De reis gaat prima de nugget schiet niet erg op. De 1e dag tot Bingen, daarna Swebisch Hall en daarna tot Passau. Vrijdag was het bloedheet in de camper zo,n 35 graden. Nu koeler zo'n 25 graden. Ik vermaak mij prima. In Bingen nog een nieuwe vriend gemaakt (der Walter) uit Aschaffenburg. Een gepensioneerde off shore arbeider van de Caltex in Noorwegen. Adressen uitgewisseld. Ga nu snel verder en schrif weer zodra ik wifi heb.
  3. Jos:
    30 juli 2012
    Jij maakt ook van alles mee....krijgen we ook nog fotomateriaal van grote potten bier?
  4. Jeroen:
    30 juli 2012
    Kijk zo gaat ie goed! Ik ga straks bekijken hoe je dan bent gereden, vind ik leuk! Hoe hard heb je dan gereden met de Nugget....? Hij rijd toch wel 110 / 120 ofzo.... is hard genoeg met elk andere campert! Wij gaan nu eten en verwacht je snel weer online he!
    Groet Jeroen Sas en Lenneke
  5. Bram:
    30 juli 2012
    Haha, nee hoor de campert gaat echt niet hard maar komt er wel hoor. En wat die potten bier betreft die komen pas in Hongarije. Ik zit nu in Wenen op de camping am neuen Donau. Heerlijke spagetti gemaakt op mijn gasje van de action maar hwet was een beetje te veel, dus morgen denk ik nogmaals. Het bier moest komen van Hofer (een soort aldi). De nugget gaat max. 110 en dat is 100 in het echt.
  6. Jeroen:
    2 augustus 2012
    ik heb even gekeken op het net naar de camping am neuen donau. ziet er goed uit. elke dag verse broodjes!
    of ben je inmiddels al in hongarije......?

groet uit arnhem
  7. Bram:
    2 augustus 2012
    acDinsdag 31-7

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit Wenen (enorme verkeerschaos), duurde wel een half uur voor ik de stad uit was. Op de autoradio hoorde ik dat er een nieuwe hittegolf aankomt met donderdag 34 gr. Heb het laatste stukje in Oostenrijk met mijn vignet op de snelweg gereden tot de neusiedlersee (grensovergang naar Slowakije). Ben vervolgens via Bratislava (een jaar of 20 geleden daar de paus gezien, dus een soort flashback). In Hongarije via de provinciale wegen naar Balotonfured. In Hongarije een geheel andere wereld met slechte wegen, aardige mensen die allemaal lopen of fietsen en mooie huisjes met hekwerken eromheen.
    Ik was ca. om 14.uur op deze camping in het HONGAARS kemping. De geur van het communisme hangt hier nog steeds rond overal van die luidsprekerpalen. Echter wel mac donalds. Ik denk hier voor het eerst maar eens een paar dagen te blijven. Het dakje omhoog gedaan en zo dus wat meer ruimte. Zojuist met de fiets met rugzakje op naar de Penny markt ! geweest.
    Daar Back Camembert gekocht voor vanavond. Ik heb hier geen wifi dus ga ik morgen wel proberen dit stukje op de site te zetten ergens.
    Gr.

Donderdag 2-8

Het is nu 9.30 uur en al bloedheet, zo’n30 gr. Vanmorgen hadden de vuilnismannen mijn totale afwas incl.het home en away gasje meegenomen en weggegooid in de containers. Gelukkig is alles teruggenomen na een achtervolging van zijn route over de camping! Peter, het gasje doet het geweldig hoor. Gisteren was Sipko’s verjaardag, zou nu 66 geworden zijn. Blijft een bijzondere dag. Ik heb besloten om vandaag nog hier te blijven en morgennaar een andere camping te gaan, waarschijnlijk in Ketzhely, puur voor de afwisseling. Koken doe ik niet meer op deze camping nadat ik gisteren pizza was wezen eten (Joep) kwam ik terug en nog bratkartoffeln van de ene buurman en daarna meloen van de andere buurman aangeboden (erg aardige mensen dus).
  8. Jos:
    3 augustus 2012
    Zit er geen vaatwasser in de Nugget? Je had zeker stiekem gehoopt dat die mannen jouw afwas zouden doen ;-) !! En dan ook nog eens de hele buurt aflopen om mee te eten, haha! Klinkt wel leuk allemaal....krijgen we ook nog beeldmateriaal te zien? Wel vertrouwd hé, zo'n Penny Markt in de buurt....grt Jos
  9. Bram:
    3 augustus 2012
    Zeker weten, eerst maar eens wennen aan mijn nieuwe stekkie in Keszthelezy (bij de kakadu dental en wellness in deze plaats, zie internet, hebben ze een implantaatbehandeling en ik zit eraan te denken, nog niet beslist hoor!)
  10. Jos:
    3 augustus 2012
    Ziet er goed uut en met Bram prijsjes ook nog...gewoon doen!
  11. CHRISTA:
    4 augustus 2012
    Is "der walter"misschien iets voor mij?
  12. Bram:
    4 augustus 2012
    Denk het niet, is ookal aan zijn 3e relatie bezig. Wel een leuke vent.Ik denk dat hij nog wel eens langs zal komen met zijn camper. Ik heb uitgelegd waar Arnhem ligt (wist hij niet). Was wel eens in Deventer geweest. Morgen wordt het hier 33 gr. en bij jullie?
  13. Bram:
    4 augustus 2012
    Ik ga nu een biertje halen in de haven
  14. Bram:
    4 augustus 2012
    Shit, ik kom ernet achter dat die handige home & away van de action, hier geen navulpatronen heeft butaan msf-1a. Moet ik de rest van de vakantie maar uit eten gaan....
  15. Bram:
  16. CHRISTA:
    4 augustus 2012
    Proost! volgens koek moet je de garage nog bevestigen voor mij is dat zo?
  17. Bram:
    5 augustus 2012
    zo, ik sta ergens in de sloweense bergen in de buurt van ljulijana onderweg naarIstrie. Vanmorgen de 1e twee pechgevallen meegemaakt.
    1. een kapotte gaskabel, weer door de hongaarse anwb gemaakt gelukkig;
    2. een bekeuring van 50 euro (ik reed 63 waar ik 40 mocht); maar snel weer gegeten dus en verder genieten.
    Christa ik zal Koek vanAVOND WEL EVEN EEN BEVESTIGING STUREN.
    Goed dat het jou lukt om mij te volgen, het lukte je jongste broer niet!
  18. CHRISTA:
    5 augustus 2012
    nee. dat zei hij vandaag. probeerde het uit te leggen maar je weet dat ik daar niet goed in ben.dus ik hoef koek niet te bellen? mevr. noordenbos is dolgelukkig dat jeroen de werktafel wil hebben .wat is ze daar gelukkig mee. hij heeft hem nl.zelf gemaakt.fijn dat je zo geniet maar niet meer zo hard rijden hoor!doe je normaal ook niet
  19. Bram:
    5 augustus 2012
    ik mail hem morgen omdat ik doodmoe ben, zojuist nog een heel mooie fietstocht gemaakt met een andere Nederlander naar de vliegende vissen in Sempeter. Vandaag was het hier zo'n 40 gr.
  20. Jos:
    5 augustus 2012
    Als het je troost mag bieden....ik heb de Nederlandsche Staatskas ook weer met 40 euri gespekt....reed 86 waar ik 80 mocht, dus je kan beter in Hongarije boetes krijgen ;-) !!
    Wel kl*te van de gaskabel....heb je 'em flinkt ingedrukt dat pedaal??

Heb je het email adres van je broer? Dan zal ik 'em wel een instructie mailen....

Grt Jos
  21. Hans B.:
    6 augustus 2012
    Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen? FF een bakkie en dan ga ik weer fietsen. De temperatuur is nu prima, Mijn vriend is zojuist naar Maribor gegaan dus ga ik nu allleen. Het is 6.30 uur. Christa ik heb de mail verzonden, jij hebt een copie gekregen.
  22. Peter:
    6 augustus 2012
    @ Jos, het is me gelukt om Bram te volgen. In ieder geval bedankt.
    @ Bram, leuk om je zo te volgen, kan je er een keer een fotootje bijplakken?
  23. CHRISTA:
    6 augustus 2012
    wat is de fam.vroeg op de maandagmorgen en beiden al op de fiets.prettige dag.
  24. Hans B.:
    6 augustus 2012
    Schitterend is het hier hoor maar wel erg warm. Na aqfloop een broodje gekocht bij de spar, nu lekker op de camping oppeuzelen en daarna weer verder. Jos en Peter, het fotootje komt echt nog hoor,moet ik even voor gaan zitten.
  25. Bram:
    Van Sempeter,via krk naar Opatia

Vandaag weer een lange rit gemaakt zonder bekeuringen. Had een erg leuke ontmoeting met een oude Sloween die 25 jaar in Essen heeft gewerkt en nu aan het rentenieren is thuis. Heeft een pensioentje van 1000 euro maar zegt dat ie er prima van kan rondkomen. Rijdt nog in een spikspinternieuwe Citroen pricasso. Daarna doorgerenden over de tolbrug naar het praschtige eiland krk. Jammer, er was geen enkele plaats meer vrij. Nu sta ik op de camping in Opatia maar ga hier morgen beslist weer weg. Erg smerig en vies allemaal. Zo'n 40 jaar geleden was ik hier ook al eens met Gerdien.ij
  26. Jeroen:
    ha die opa!
    Je maakt het goed lees ik! Even opgezocht waar sempeter ligt. Wij zijn er 2 langs gereden, ook door naar Trieste. Zaterdag ochtend nog even met Lenneh en Sas langs je flat geweest en de post eruit gehaald. Dik pak reclame folders direct in de container gegooid. Daarna zijn we naar de eendjes op zoek gegaan, maar niet gevonden. Wel Lenneh in een heel grote zandbak in de zon gezet.
    Vandaag is Lenneh gaan lopen!!! Precies 15 maanden. Ze wilde de afgelopen dagen alleen nog maar lopen achter het roze wandel wagentje, dat ze van opa gekregen heeft. Nu kan ze het dus zonder!
    40 eurotjes is zonde ja, rij je toch nog te hard met de campert die niet opschiet....
    Het is nu maandag avond 23.00, ga je morgen rijden naar istrie, of zit je er al...via trieste.
    groet uit arnhem
  27. Bram:
    7 augustus 2012
    Dinsdag 7-08

Hallo Joep en Michiel leuk om ook iets van jullie te vernemen. IK heb al een heleboel beschreven maar ik weet niet of jullie wel alles kunnen zien daar. Jeroen volgens mij wel.
    Vandaag van Opatija naar Rovinj
    Mooie rit, vanmorgen vroeg uitgevoerd vanwege de hitte over de nieuwe tolweg met lang viaduct dus door het hooggebergte van Istrie. Ben hier op een erg grote en mooie camping aangekomen, zo’n 2500 plaatsen. Dus vanalles te doen hier. Ik vermAAK MIJ WEL. Jeroen ik was blij verrast met je bericht over Lenneh. Ik mis nu de gebruikelijke vrijdagochtend kofffie. Michiel ook fijn te horen dat alles goed lijkt te gaan met Inge. Ik denk veel aan jullie. En Joe3p blijkbaar weer veilig thuis? Ik hoor de verhalen nog wel. Liefs van Bram
  28. Bram:
    8 augustus 2012
    Omdat het niet mogelijk is (voor mij) om alsnog de foto's in te voegen hierbij enige bij elkaar:
  29. Bram:
    8 augustus 2012
    Afijn, het is niet helemaal gelukt volgens mij, ik had er zo'n 25 geladen en ik zie er maar 2. Ik staak het nu.
  30. Bram:
    8 augustus 2012
    ik zie nu net dat als je op foto's klikt er meerdere kunt zien!!!!!
  31. CHRISTA:
    8 augustus 2012
    leuk met die foto<s je mist alleen de gouden medaille met dat oranje shirt!
  32. Bram:
    8 augustus 2012
    die heeft Epke voor mij gewonnen
  33. Michiel:
    Ha die Bram,

Zohet is me gelukt hoor eindelijk.

Ik ben net even bij Jeroen op bezoek geweest en die heeft het me kunnen uitleggen.

Ik heb al je verhalen met terugwerkendekracht gelezen, geweldig dat je zo lekker bezig bent daar.

Hier gaat ook alles oke, we liggen op goede koers wat medailles betreft en Inge is lekker moe en misselijk (houden zo).

Nu moet je wel door gaan met het schrijven want ga nu elke dag lezen hoe je avonturen veder gaan.

Geniet ervan,

Groeten Inge, Michiel en ....
  34. Jeroen:
    Opa Bram!

Wat ben je aan het genieten, leuk om het zo te lezen allemaal.
    Krijg ook weer helemaal zin in croatie als ik dit lees.
    Eet je wel gezond... hihihihi?
    Sorry kon het niet laten!!!
    ;-)

Dikke x van Je schoondochter Sasheen en je kleindochter Sasheen.
  35. Bram:
    8 augustus 2012
    Wat dat eten betreft haal ik het huis wel weer in, hier is het voornamelijk drinken. Ze hebben het bier in van die grote 2 liter magnums. Vandaag 32 gr.Ik heb de oranje vlag van het ek achter de campert gehangen en zit daar nu lekker onder te computeren. Giel......echt wel veel geschreven dacht ik zo!
  36. Jeroen:
    8 augustus 2012
    Oeps ik bedoel kleindochter Lenneh, natuurlijk!
  37. Jeroen:
    8 augustus 2012
    zit je lekker in het zonnetje....?
    ben benieuwd waar je nu dan bent. zit je in Rovinj? Toevallig op de camping Amarin....? daar zijn wij geweest. 2 liter pullen nogwel, Dat zijn wel heel grote biertjes, zo hebben wij ze daar niet gezien. Als je in rovinj bent kan ik je de goede adresjes geven, ook wbt goedkoop tanken en butaan gas. Heb zojuist alle foto's kunnen zien, lachen man die vlag! Toen wij daar reden was die snelweg nog in aanbouw, en lag er nog maar een enkele baan, en brug! ben je daar onder gestopt? zie ik op de foto.
    De Xantia is verkocht Bram!

groet jeroen
  38. Bram:
    8 augustus 2012
    Wouw!Goed gedaan daar ben je vanaf, ik zit zo'n 3,5 km. buiten Rovinj. Ben benieuwd naaar je adresjes.Mijn gasjes van de action zijn namelijk op en morgen ga ik proberen in het dorp. Die brug die je hebt gezien op mijn foto's was naar krk echter het hele eiland zat daar vol daar kon geen opa Bram meer bij. Ben benieuwd naar Lenneh, kan haast niet wachten.
    leuk hè zo'n reislog
  39. Gerty Visschers:
    8 augustus 2012
    Ha die Bram, leuk om ff te lezen wat je zoal meemaakt. Goeie reis verder en doe voorzichtig hé.... Groeten en houdoe uit Brabant.
  40. Angenitha:
    8 augustus 2012
    Wat is het leuk om dit te lezen! veel plezier nog Bram!
  41. Charles:
    8 augustus 2012
    Leuke verhalen, veel herkenbaar betreffende de rit naar hongarije, zit zelf nu in Sofia. Heb het daar naar mijn zin.
    Vind het in elk geval leuk je reis story te lezen.
    Voor de komende dagen nog veel reisplezier.

Groeten van oud collega Domeinen Arnhem
  42. Jeroen:
    8 augustus 2012
    Bram, hier nog ff je schoondochter....

Via facebook berichten heb ik je 2 foto's toe gestuurd.
    En er 2 gedeeld...
    Zeer positieve reacties over de foto van Lenneh en mij.
    Goed gedaan!
    Trusten.
    x Sasheen en van Lenneke natuurlijk
  43. Bram:
    Nee Charles, Sofia is mij een beetje te ver weg
  44. Charles:
    9 augustus 2012
    Dat dacht ik wel, ik woon in Sofia maar heb ook nog een woning in Dld, vandaar dat ik er bij vermelde dat ik in Sofia zit.
    Vind het leuk dat je aan het reizen bent, veelal komt mij bekend voor daar ik al mee dan 6 jaar het traject Goch - Sofia reis.
    Wij mijn vrouw en ik reizen dan per auto. Helaas hebben wij voor deze reis niet de beschikking over een camper maar dat mag geen naam hebben.
    Wens je nog hele fijne vakantie toe en geniet er van.

groeten uit Sofia

Charles
  45. Joep:
    Heee bramboo,,,

Jaa ik heb het ook met terugwerkendekracht gelezen! ziet er goed allemaal:)
    Maris en ik zijn veilig thuisgekomen uit kroatie, hebben het er zekerrrr goedgehad...
    Mooi om te horen dat de reis helemaal goed verloopt!
    IK houd het vanaf nnu zeker in de gaten.!!

Succes met de reis, en de zoektocht naar de aktion.
  46. Bram:
    9 augustus 2012
    Heee Joep, vanmorgen vroeg uit de veren naar het dorp geweest en daar gasjes kunnen kopen, maar lieffst 4 stuks dus hou ik het nog wel even uit hier. De action kenne ze niet.
    Liefs en een kus voor Maris (en jou)
  47. Bram:
    9 augustus 2012
    Vandaag, alweer 34 gr.!!! Ik kan niet veel doen bij deze temp. maar rust wel goed uit. Jeroen, de stoeltjes doen het goed hier en ik ben ook blij de mountain bike meegenomen te hebben. Ik heb een luxemburger naast mij staan die is er jaloers op.
  48. Lara:
    Hallo opa
    Hier gaat alles perfect,ik hoop ook bij jou
    Ik ben gisteren naar giethoorn geweest ,we gingen in fluiserbootje
    varen. Het was leuk.Desiree,Chimene&Michelle gingen ook mee.
    Ik heb een stukje gestuurd.
    Ik ben van maandag t/m woensdag ben ik op Balletcamp geweest.
    Het was gezellig.
    Groetjes Lara
  49. Bram:
    10 augustus 2012
    Cool, ik ken Giethoorn goed en de fluisterboten zijn ook gaaf. Een prettige vakantie verder nog!! Oma Bets is ook op facebook.
    kus
    Opa
  50. Bram:
    Vrijdag 10-8

Wederom een bloedhete dag geweest vandaag, campings in Umag worden al gesloten omdat er geen drinkwater meer is. Bovendien zijn de mensen erg bang geworden voor bosbranden. Je zit hier als ratten in een val, zo ongeveer 3 uitgangen voor honderdduizenden mensen. Sas ik heb mijn nieuwe vriend Sebastian uit Cochem verteld dat je je zorgen maakte over mijn eten!!!! Vanavond heb ik hem dat verteld. En ik heb gelijk kip met aubergines gemaakt, goed hè? Jeroen, wat ga je nu doen? De Peug zeker?
    Sebastian en zijn vrouw vroegen nog of ik meeging naar de zonsondergang. Ik ga echter naar de damesfinale van het hockeyen kijken. Daarom afgeslagen.
    Lara de groeten ook aan Nieck
  51. Sasheen:
    12 augustus 2012
    Hey Bram!

kip met aubergines, dat doet mij goed, hahahaha.
    Zit je nog in het droge Istrie ( Umag ), of ben je inmiddels doorgereisd?
    Met je kleindochter gaat het heel goed, ook zij is helemaal gek van de peugot.
    Ik zal je nog foto's sturen.
    Dikke x van je schoondochter en kleindochter en je zoon. ;-)
  52. Sasheen:
    12 augustus 2012
    via Facebook, berichten, foto's van Lenneh gestuurd.
  53. Michiel:
    Heee die bram,

Gaat nog steeds lekker daar dus in het zuiden...

Drink je wel genoeg dan als er geen drinkwater meer is..

En zorg ook maar dat je snel weg bent als het gaat fikken daar..

Sportieve groeten,

Michiel
  54. Bram:
    Zondag 14-8

Voor het eerst niet zo’n warme ochtend, na 12 uur is het weer warm geworden half bewolkt en ik ga zo eerst maar eens fietsen. De helft van de vakantie zit er al op (het gaat snel). Ik ga nu opschrijven op welke campings ik geweest ben:
    1. Bingen;
    7. Sempeter;
    8. Opathija
    9. Vsar
    10. Novigrad
    Joep, alvast een heel fijne verjaardag toegwenst ik zal er alvast één opnemen!
  55. Bram:
    13 augustus 2012
    Vanmorgen vroeg weggereden vanuit Novigrad, via Koper (zo'n beetje de enige plaats van Slowenie aan zee) en Triest Italie binnengereden. Zo'n 350 km. over binnenwegen waarbij ik ook nog bijna een hert op de Nugget had, over de ss14 naar.......Lago di caldonazzo, camping Fleiola. Italie is erg duur geworden, diesel 1,80 euro en een hamburger onderweg 4,00 euro. Over de binnenwegen schiet niet erg op. Maar is wel mooier. Ik merk dat de TomTom geupdate moet worden, want hij stuurt je soms de gekste weggetjes.
  56. Peter:
    Hey Bram,

Fleiola dat is leuk! Doe ze de groeten en maak effe een paar extra foto's.

Groetten PdB
  57. Hans B.:
    Hoi Bram,

Wel heel avontuurlijk zo'n ritje naar het zuiden en met deze tropische temperaturen. Leuk je verhalen te lezen. Ik hoor de rest wel binnenkort. Groet. ps in Luxembrug heb ik eergisteren getankt met de camper, 1,23 euro de liter.
  58. Bram:
    14 augustus 2012
    Vandaag weer erg veel bier gedronken en daarna een ronje om het meer gefietst, viel niet mee bij deze hitte. Vanavond, met de gehele camping macaroni party aan het strand, morgen vertrek ik naar Innsbruck
    liefs
  59. Sasheen:
    14 augustus 2012
    Zoho Opa Bram, aan het partien, hihihi.
    Goed zo!
    Lekker aan het genieten, dus.

Lenneh nieuws : Wanneer Lenneh s'ochtends wakker wordt, hoor ik haar zingen. Zo schattig!
    Natuurlijk pak ik even de cam en zie dat ze met haar vriendjes ( knuffels) aan het babbelen is. Daarna zwaait ze naar de cam.....hmm zou ze door hebben dat mama en papa haar via dat rare bolletje in haar kamer, haar zien......?

Lopen met de buggy is nog steeds een succes. Jeroen loopt iedere dag een stuk in de straat. En de beer krijgt tussen door een aai, hahaha.

Nou Opa niet te hert ;-)

xxx Lenneh, Jeroen en Sasheen.

Ps alvast gefeliciteerd met Joep
  60. Jeroen:
    Yooooo die Bram,
    wat word er toch veel geschreven in dit blog. ik volg het een paar keer per dag. steeds hoop ik op nieuwe foto's erbij. maar goed dat is ook een kut klus om steeds te doen. Laat staan als je met vakantie bent! ik vind dat je een leuke route maakt. het ziet er naar uit dat gij richting la france terug gaat.... Je zit nu dus in Feiola?! gezien de reactie van Peter ben je daar al weleens eerder geweest.
    De litertjes bier in Italie zijn vast 400 % duurder dan in het voormalig Yougo. alles dus! Nou als de diesel in NL ook zo duur gaat worden, dan kan ik alvast sparen voor de CX.
    Wat drinkt jou Nugget gemiddeld genomen.... Het zal i.i.g. minder zijn als mijn peug, waar w.s geen lpg in gebouwd Kan worden. shit zooi!
    om geld te besparen ga ik nu telkens met de Kangoo naar
    het werk.
    toen wij in Trieste waren vonden wij dat een heel gauwe saaie stad. trieste bedoeling noemden wij het. maar misschien helemaal verkeerd gezien toen, omdat het nl regende.
    Bram en chiel, maar vooral Joepfffff. Van harte! vandaag precies 1 jaar geleden pakte we op Monta 20 kadootjes uit. Met feesthoedjes op, weet je nog....
    ik zal vanavond nog weer eens even langs de kloosterstraat rijden, voordat je postvak vol met reclame ligt!
    het is hier in NL ineens ook heel warm. Opeens hebben ook wij een soort van hitte golf. Ze zeggen dat het zondag wel 35 graden kan worden. Das meteen de warmste dag van dit jaar. En wat gaan wij dan doen, Omas verjaardag vieren bij Evre Kots in Lievelde achterhoek. Pannenkoeken eten met 35+. jij kan daar de beste pizza's van de wereld krijgen, bofkont!

Nou ouwe nozem, hou je haaks en lees snel weer je avonturen.

liefs jeroen
  61. Jos:
    Hey Bram,

Tsjonge, jonge....wat heb jij toch een mooi leven! Weltbummler is de duitse term voor wat jij doet, maar ik noem je vanaf nu Weltbrammler ;-) !!

Ga je nu een keuring voor schnitzels doen in Innsbruck? Ze moeten wel minimaal over het bord heenvallen hé......

De groenten van Jos

Gefeliciteerd met Joep's verjaardag!
  62. Charles:
    15 augustus 2012
    Hallo Bram, ik lees dat je zo ongeveer weer op de terugweg naar Nederland gaat.
    Ik weet niet of je nog over wenen terug rijd maar van uit het zuiden gezien net na Wenen zit een rastplatz Alland . Daar zit bij het benzien station van de Aral een heel goed restaurant bij.

Als ik vanuit Bulgarije naar Nederland rij of v.v. Dan is dat meestal een vast ount voir mij om te gaan eten.

Wens je nog veel reis plezier.

Groeten, Charles
  63. Gerdien:
    hoi bram,
    je bent duidelijk bezig aan een sentimental journey.
    het zal nu wel drukker zijn aan het balatonmeer.
    hoe ligt camping fleiola erbij? staan die huisjes er nog steeds?
    het hier nu ook warm. lenneh is buiten in het badje op het gras.
    goeie terugreis. Groeten
    gerdien
  64. Michiel:
    17 augustus 2012
    Fietsen met een Kater is geen pretje, heb je dat ervaren.

Je laatste bericht was Dinsdag.... Vandaag is het vrijdag en is het dus traditioneel gesproken de dag dat we, na het sporten, aan de koffie zitten op de Olmstraat en met Lenneh spelen.

Ik ben net langs geweest maar de familie is niet thuis.

Zullen wel in het openlucht zwembad liggen, tis hier prachtig weer.

Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat daar. Waar ben je nu en hoe gaat je reis veder verlopen. Kom je nog toe aan die kut klus waar Jeroen het over had.

Met inge gaat alles goed. Misselijk, moe en ze zit zichzelf soms aardig in de weg. Goed zwanger dus.

We kijken uit naar nieuwe spannende verhalen uit het zuiden.

Groeten,

Giel en Inge
    Ik kijk uit naar nieuwe verhalen
  65. Bram:
    18 augustus 2012
    Hoi Giel en Inge, ben zojuist thuis gekomen. Morgen kom ik langs!
  66. Bram:
    19 augustus 2012
    Nu, thuisgekomen na een heerlijke 3 1/2 week toeren door z. Europa. Ook in Arnhem is het bloedheet. Omdat ik geen wifi had kon ik een paar dagen niet inloggen. Mijn laatste verhaaltje volgt hieronder. Vervolgens ben ik nog Koblenz gereden maar omdat daar een zware demonstratie was (rechts nationaal) ben ik maar doorgereden naar huis.De fotoś vinden jullie omder "fotoś"
    Het rijtje campings maak ik even af:
    12. Calodonazzo
    13. Sabisch Alb
    14. Bingen
    Jos, Jeroen, Michiel, Joep, Sasheen, Inge, Charles, Lara, Angenitha, Hans B., Christa, Gerdien, Peter, Gerthy
    Allemaal bedankt voor jullie reacties. Zoń reislog maken is erg leuk
  67. Bram:
    19 augustus 2012
    Donderdag 16-08

Op de camping waar ik nu zit hebben ze geen internet, dus zal ik proberen om dit stukje ergens morgen op het net te plaatsen. Ik zit namelijk in……Kempten bij Bingen aan de Rijn. Gisteren uit Italie vertrokken en doorgereden tot de Swabisch Alb (iets verder dan Ulm). Vandaag door de Hunsrück naar mijn plekkie waar ik 3 weken geleden ook heb gestaan(met der Walter). Het is een prima (lievelings) camping direct aan de Rijn. Ik heb dus een heel erg mooi uitzicht. Dat mag ook wel want a.s. zondag wordt het maar liefst 37 gr. Hier. Ik weet nog niet of ik dat ga volhouden,. In ieder geval komen hier erg grote boten voorbij. IK ben net zover van de rivier gaan staan als mijn elektrakabel toelaat. In ieder geval zal er niemand meer voor mij kunnen gaan staan.
  68. Peter:
    30 augustus 2012
    leuk bram dat ik eindelijk gelezen heb dat je de reis van je leven gemaakt hebt leuk dat ik je vanavond weer zie groetjes peter baars
  69. Bram:
    31 augustus 2012
    Hallo Peter, erg bedankt voor je vlotte reactie! Ik moet dit snel even rechtzetten. Het was een erg fijne vakantie, maar "de reis van je leven" nee hoor dat is niet juist.
    gr.