Ons zwabootje

27 augustus 2016 - Freiburg im Breisgau, Duitsland

na een wederom lange rit bij 33 gr. Vanavond aangekomen lansgs de rijn even voorbij kablenz camping sonnenblick bij boppard in de hunsruck, moest een stijl weggetje van 8 km.af. Ik sta naast 2 heel aardige mensen uit emmen die ook een Vw dehler hebben gehad. Vrouw heet anneke / Man ...... (naam ff vergeten maar vraag ik morgen nog ff naar) was zeer enthousiast. Gezellig bier mee zitten drinken. Heb nu geen honger meer. Trein loopt direct acher de camping ieder kwartier een hoop lawaai dus. Vanuit huis heb ik 185 sigaren meegenomen maar ben de oogdruppels vergeten. Hier dus maar op zoek naar een apotheek. Zullen ze vast wel hebben. Morgen naar bingen.

Na een nachtje op mijn favoriete camping bingen am rhein vandaag doorgereden naar decamperstellplatz freiburg. Gisteravond ging alles mis. Olijfolie viel stuk, mooi bierglas idem, zonnebril idem. Ik hoop dat het vandaag wat betr gaat. Zwabootje doet het fantastisch. Loopt inmiddels 1 op 10.